Rad u Poliklinici Lacić je organiziran u obliku subspecijalističkih centara i ambulanti za neinvazivnu i minimalno invazivnu dijagnostiku i liječenje različitih organa i organskih sustava ljudskog organizma. Visoki stručni, vrhunski liječnici različitih specijalizacija i subspecijalizacija, i tehnološki, najsuvremenija medicinska oprema, standardi koji su postavljeni u našoj ustanovi omogućuju nam da brzo i pouzdano razriješimo i najteže kliničke probleme.

Poliklinika Lacić je jedina privatno zdravstvena ustanova u Hrvatskoj i regiji u cijelosti opremljena najsuvremenijom opremom za kompletnu dijagnostičku obradu i liječenje bolesti štitnjače, uključujući scintigrafiju štitnjače i terapiju radioaktivnim jodom, kao i operativno liječenje štitnjače. To nam omogućuje da budemo vodeća privatna zdravstvena ustanova za liječenje bolesti štitnjače na ovim prostorima.

Paratireoidne (doštitne) žlijezde su obično smještene u neposrednoj blizini štitnjače te smo također u mogućnosti učiniti kompletnu dijagnostičku obradu paratireoidnih žlijezda i potrebno liječenje uključujući i operacije doštitnih žlijezda.

S obzirom na činjenicu da Poliklinika Lacić kao jedina privatna zdravstvena ustanova u Hrvatskoj i regiji raspolaže nuklearno-medicinskom tehnologijom u mogućnosti smo raditi scintigrafije svih organa ljudskog organizma. Scintigrafije su funkcionalne pretrage kojima se ispituje rad određenog organa u ljudskom organizmu.

Zbog toga smo u mogućnosti učiniti kompletnu neinvazivnu kardio-vaskularnu obradu i liječenje bolesti srca i krvnih žila u vanbolničkim uvjetima, te potom donijeti točnu procjenu koji pacijenti trebaju invazivnu obradu, odnosno kateterizaciju srca i krvnih žila.

Dio Poliklinike Lacić je i ambulanta za gastroenterologiju u sklopu koje smo u mogućnosti učiniti kompletnu gastroenterološku obradu: tj. ultrazvuk i color Doppler abdomena, gastroskopiju, konoskopiju, odstranivanje polipa (polipektomiju), te potom primijeniti adekvatno liječenje.

Kirurški blok Poliklinike Lacić čine ambulante za: estetsku i plastičnu kirurgiju, abdominalnu kirurgiju, te proktološka ambulanta.

O specifičnom zdravlju žena brinu naša ginekološka ordinacija kao i ambulanta za bolesti dojki.

U sklopu Poliklinike Lacić nalaze se i druge subspecijalističke ambulante kao što su: endokrinološka, nefrološka te ORL ordinacija ili ambulanta za bolesti uha, grla i nosa.

Brigu o mentalnom zdravlju naših pacijenata kao i liječenje neuroloških bolesti i poremećaja realiziramo kroz neurološku i psihijatrijsko-psihološku ambulantu.

Poliklinika Lacić, sukladno željama, potrebama i mogućnostima naših pacijenata, nudi vrlo širok raspon preventivnih sistematskih pregleda od razine osnovnih preventivnih pregleda do nivoa kompletnih menadžerskih sistematskih pregleda.